HTML

száz vasútat

1847.: Száz vasútat, ezeret! / Csináljatok! Csináljatok! / Hadd fussák be a világot, / Mint a testet az erek. /// Ezek a föld erei, / Bennök árad a müveltség, / Ezek által ömlenek szét / Az életnek nedvei. ///// 2012.: ????????

Friss topikok

  • Seventysix: @f.domino: Ezt lehet okosan, tisztességesen csinálni, meg lehet magyarosan. Sajnos zömmel az utó... (2014.11.02. 10:03) Rendszertelen megszüntetések
  • FrankyLon: Hasonlo rendszerbe gondolkodtam en is; -Keleti palyaudvar; megmaradna, elsosorban a nemzetkozi es... (2014.03.17. 20:14) Főpályaudvar, Budapest: Hol legyen?
  • rickyramirez: Ez az írás egy valós problémát vet fel, és magam is gondoltam már erre. Valóban: ezeket az üléseke... (2013.09.13. 17:45) A zöld műbőrülés titkai
  • nyelv-ész: Gondolom, a Volánnak kisebb kihívást jelent a 40 fokos kánikulában néhány működő légkondis buszt b... (2013.08.13. 13:34) Balatoni burjánzás
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Ami érdekes, hogy az eddigiekhez (a kelet-magyarországi 160-as pályákhoz) képest viszonylag szeré... (2013.07.29. 23:01) Uborkaszezon, Balaton (a 2013-as verzió)

Hó nyelte el Szolnokot

2010.12.14. 09:43 vonat blog

Szolnok térségében ma reggelre kb. 7 cm hó hullott. A hajnali vonatok még rendben elindultak a fővárosba, reggelre összeomlott a vasút.

 

A fenti kép azt mutatja, hogy az 5 óra 23-kor induló vonatot 8 óra után indították el. Az 5 óra 25-kor indulót pedig 7 óra 36-kor. Rögzítsük azért, hogy ez a két vonat két szélsőérték, a vonatok többsége nem késett ennyit.

A fenti információk tények. Véleményem az, hogy 135 perces késéssel fölösleges elővárosi vonatot indítani. Véleményem még az, hogy a magyar vasút tarthatatlan helyzetének újabb tünete, ami ma Szolnokon történt. Tovább most nem megyek a pocskondiázással, megtették ma mások - bőven.

 

2 komment

Címkék: menetrend menetidő

A bejegyzés trackback címe:

https://szazvasutat.blog.hu/api/trackback/id/tr382514708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2010.12.14. 11:00:14

Nem tudom, hogy a dupla szerelvény beférne e a peronok mellé, de a kiszámíthatóságnak jót tenne, ha ezek a járatok inkább kimaradnának. Tényleg semmi értelme összekavarni a keletit, meg a vonalakat összevissza közlekedő 2-3 órás késésű vonatokkal. Inkább ne közlekedjen le darabra minden vonat, hanem ami el tud indulni pontosan, az menjen dupla szerelvénnyel. Akár 2 mozdonnyal, közbesorozva, mint a dupla railjet, megoldható. Annak, hogy egymásra csúszva megpróbáljuk kiadni a személyvonati menetvonalakat, azzal maximum a gyorsabb járatokat tarjuk fel, az utasnak olyan mindegy, hogy egymás után 2 perccel jön 2 vonat, vagy egyszerre egy nagyobb.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.12.19. 21:26:33

7 centi hó, 135 perc késés.

Ez centinként majd 20 perc. Hülye hasonlat, de érdekes.
@Luxusmoszkvicsslusszkulcs:
Egyetértek.