HTML

száz vasútat

1847.: Száz vasútat, ezeret! / Csináljatok! Csináljatok! / Hadd fussák be a világot, / Mint a testet az erek. /// Ezek a föld erei, / Bennök árad a müveltség, / Ezek által ömlenek szét / Az életnek nedvei. ///// 2012.: ????????

Friss topikok

  • Seventysix: @f.domino: Ezt lehet okosan, tisztességesen csinálni, meg lehet magyarosan. Sajnos zömmel az utó... (2014.11.02. 10:03) Rendszertelen megszüntetések
  • FrankyLon: Hasonlo rendszerbe gondolkodtam en is; -Keleti palyaudvar; megmaradna, elsosorban a nemzetkozi es... (2014.03.17. 20:14) Főpályaudvar, Budapest: Hol legyen?
  • rickyramirez: Ez az írás egy valós problémát vet fel, és magam is gondoltam már erre. Valóban: ezeket az üléseke... (2013.09.13. 17:45) A zöld műbőrülés titkai
  • nyelv-ész: Gondolom, a Volánnak kisebb kihívást jelent a 40 fokos kánikulában néhány működő légkondis buszt b... (2013.08.13. 13:34) Balatoni burjánzás
  • Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Ami érdekes, hogy az eddigiekhez (a kelet-magyarországi 160-as pályákhoz) képest viszonylag szeré... (2013.07.29. 23:01) Uborkaszezon, Balaton (a 2013-as verzió)

Autóval dühítik a népet a vasutasok

2010.12.01. 22:39 vonat blog

350 helyett csak 290 autót bérel a MÁV - olvasom. Nem akarok demagóg lenni, hiszen az utolsó ablakpucoló cég vezetőjének is van céges autója, miért ne legyen a vasúti vezetőknek is. A baj csak azzal van, hogy érzésem szerint amint egy vasúti ember "komoly" vezetői posztra emelkedik, elszakad a vasút hétköznapjaitól. A Könyves Kálmán körúti székháztól messze esnek a hétköznapok bajai. Egy átlagos vasúti középvezető nem járhat túl gyakran a vasút közelében. Minek is tenné? Céges kocsija van, sokkal gyorsabban eljut vele bárhova, mint a vonattal.

A mai magyar vasút nagyon messze áll a középosztály vagy a feltörekvő fiatalok világától. A plázák csillogása, a kertvárosok pázsitja nagyon különbözik a romos állomásoktól. Az autó kényelme, az út közben szóló zene, a hűtött-fűtött utastér nagyon különbözik a fülledt, vagy épp huzatos, műbőrüléses egri gyorsvonat kényelmétől.

Nem akarok demagóg lenni, mondtam, de valójában nagyon jót tenne a magyar vasútnak, ha a vezetői tényleg használnák, a mindennapokban, rendszeres utasként. A magyar vasút legnagyobb baja a rossz munkafegyelem, a hanyagság, az oda nem figyelés, a lelkiismeretlen munkavégzés. A dolgozók magukra vannak hagyva. A vezetők többet hallanak a vasútról a sajtóból, mint napi tapasztalatból.

Tapasztalat kell a szolgáltatásról és egyben ellenőrzés a dolgozóknak. Legyen szolgálati autója egy középvezetőnek, de igenis akarjon vonaton is utazni.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szazvasutat.blog.hu/api/trackback/id/tr582487270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2010.12.04. 22:28:28

Én viszont demagóg leszek:

"350 helyett csak 290 autót bérel a MÁV"

Hatvanan már csak vonaton akarnak utazni.
süti beállítások módosítása